marieellinoremelie.blogg.se

Ellinor. 23 år. Hund. Bor i hus med min pojkvän. Väntar vårt första barn.

En spark i magen

Publicerad 2013-11-05 13:55:27 i Allmänt,

Det sprattlar och sparkas i magen. Något som är både mysigt och obekvämt. Nu när han är så pass stor så trycker det på lite olika håll, speciellt uppåt. Har svårare att andas, får inte plats med så mycket mat och kan inte sitta som vanligt. Är nu i vecka 33+2 (V.34) och oj vad tiden går fort. Jag längtar enormt efter att få åka in till BB, trycka ut en liten och äntligen få hålla i han. Är dock nervös inför det hela, såklart.
 
Ikväll är det dags för kurs igen. Föräldragruppen och amningskurs. Tycker det är riktigt intressant så ska bli kul att gå dit och lyssna igen. Nästa vecka är det äntligen BB-visning också. BB-väskan är nästan helt packad och även skötväskan. Några få saker som ska inhandlas, och några saker jag ska rota fram. Börjar känna mig redo inför förlossning, och bara att ha väskorna packade har lättat på min oro.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela