marieellinoremelie.blogg.se

Ellinor. 23 år. Hund. Bor i hus med min pojkvän. Väntar vårt första barn.

21 dec - BF

Publicerad 2013-11-22 13:02:18 i Allmänt,

Idag är det mindre än en månad kvar till beräknad förlossning. Längtar massvis, men på samma gång kan jag få panik över att jag inte är redo att faktiskt trycka ut den lilla pojken som ligger där inne. Om jag verkligen kommer klara det, och tänker "ta han härifrån nu bums"! Har haft två sånna paniktillfällen, vilket inte är så mycket egentligen. Innerst inne är jag rädd, men jag vet att det kommer gå bra så därför tänker jag inte så mycket på förlossningen. Finns ingen mening med att ha en plan, trots att jag älskar att planera. Detta kommer ändå inte gå som man tänkt sig.
 
Jag hoppas att han kommer ut den 11 december. Då får han 131211 som personnummer, vilket hade varit lite roligt. Men även för att han gärna får komma ut nu på direkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela