marieellinoremelie.blogg.se

Ellinor. 23 år. Hund. Bor i hus med min pojkvän. Väntar vårt första barn.

Prioritera efter ryggont.

Publicerad 2013-12-18 10:49:54 i Allmänt,

Igår fick jag fart och tog tag i städning i huset. Tänkte att jag kan städa igång förlossningen. Men icke, efter inte så lång tid tog ryggen stryk och jag fick sluta med mina bestyr. Ingen unge kom det heller. Ska fortsätta idag igen dock. Har en hel del jag vill hinna med idag, men jag måste prioritera då jag inte kan hålla på så länge utan att till slut få så ont i ryggen att jag knappt kan stå och gå längre.
 
Vill rensa ouppackade lådor i källaren, och lägga i slänga, skänka, sälja lådor. Vill städa hela övervåningen. Vill baka diverse kakor. Vill gå på långpromenad med hunden. Detta är viktigast just nu, men nu ska jag bara välja prio ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela