marieellinoremelie.blogg.se

Ellinor. 23 år. Hund. Bor i hus med min pojkvän. Väntar vårt första barn.

Första advent

Publicerad 2013-12-01 18:36:07 i Allmänt,

Första advent och första december. Ingen som missat det tror jag. Vi hade två av mina syskon och deras familjer över på adventsfirande idag. Började dagen med att storstäda hela övervåningen. Väldigt krävande och jobbigt när man är gravid i vecka 37 med diverse krämpor. Sen blev det bröd och massa pålägg, julmust, kaffe, julkakor, julgodis och glögg. Nästa söndag är vi hos min storebror.
 
Nu är julen igång och det är mysigt. Ett städat hus (övervåning i alla fall) är ett stort plus som gör att man kan koppla av lite mer. Nu väntar vi bara på att en liten pojke ska titta ut och göra oss sällskap så fort som möjligt. Nu är han faktiskt färdig där inne och kan leva helt normalt när han kommer. Vi fick oss också en liten testrunda igår då vi fick åka in till BB för kontroll på momangen efter jag ringt dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela