marieellinoremelie.blogg.se

Ellinor. 23 år. Hund. Bor i hus med min pojkvän. Väntar vårt första barn.

En sån längtan!

Publicerad 2013-12-01 19:52:12 i Allmänt,

Längtar som en galning efter vår lilla pojke nu! Vill egentligen inte va så egoistisk och tvunget vilja ha ut han nu bums, utan istället vilja låta han gotta sig där inne tills han vill komma ut. Nu kan jag ju inte göra nånting åt saken ändå, utan han kommer ju när han kommer. Så jag får vänta tills han är redo.
 
Känner för att rensa ut massa skit ur huset! Har massa onödiga saker överallt. Prydnader, pysselsaker, och ja.. saker helt enkelt. Vill inte ha massa i onödan som ger extra städtimmar och som bara tar energi. Hade jag orkat hade jag börjat nu på direkten, men mår inte vidare bra. Igår började jag med en förkylning på kvällen och det verkar vara en kvällsförkylning som sätter fart efter fem ungefär. Efter en fullspäckad dag har jag nu förkylning, ont lite överallt och är extremt trött så ögonen krymper ihop. Ska sova och ta tag i utrensning imorgon om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela