marieellinoremelie.blogg.se

Ellinor. 23 år. Hund. Bor i hus med min pojkvän. Väntar vårt första barn.

11 dec tro?

Publicerad 2013-12-10 16:29:05 i Allmänt,

Imorgon är det 11 december, dagen jag hoppats på att vår lilla bebis ska komma ut. Det blir nog inget med det. Känner ingenting som kan räknas som att snart är det dags. Blir glad så fort det trycker på lite neråt, men inte är det mycket det känns. Längtar till måndag då tillväxt ultraljudet är gjort så jag vet om det blir igångsättning eller inte. Annars får han gärna komma innan dess.
 
Om 14 dagar är det julafton. Tiden går så fort. Mycket förändringar detta året också, så hela året har gått fort.
 
Ikväll blir det kalops. Min sambo har det bra med hemmalagad mat på bordet varje kväll han kommer hem från jobbet. Han jobbar och jag går hemma om dagarna. Ett upplägg vi är väldigt nöjda med just nu. Dock kan det bli idétorka gällande matlagandet ibland. Samma mat om och om igen. Ska skriva en lista på all mat så är det lite lättare när jag inte vet vad jag ska slänga ihop för nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela